PERSATUAN ALUMNI SMK BUKIT GADING ( ASBUDI )

Salam sejahtera......

Kepada semua bekas pelajar, kakitangan akademik dan kakitangan sokongan, adalah dengan suka citanya di isytiharkan bahawasanya, persatuan bekas-bekas pelajar telah ditubuhkan dengan rasminya pada 2hb Jun 2008 dengan nama : "PERSATUAN ALUMNI SMK BUKIT GADING" atau ringkasnya ASBUDI.

Alumni SMK Bukit Gading telah ditubuhkan diatas permintaan dan daya usaha bekas-bekas pelajar, bekas guru dan kakitangan serta pentadbir SMK Bukit Gading. Mesyuarat pertama telah diadakan pada bulan November 2007 dan satu Jawatan Kuasa Penaja telah dilantik untuk menyusun dan menjalankan aktiviti-aktiviti yang perlu untuk penubuhan dan pendaftaran Alumni SMK Bukit Gading ( ASBUDI ).

Alumni SMK Bukit Gading telah ditubuhkan dan didaftarkan dengan Pendaftar Pertubuhan Selangor pada 21hb April., 2007 dan pada 2hb Jun 2008 telah berjaya didaftarkan dengan no pendaftaran : 1006-08-SEL. Terimakasih kepada Pn. Norazrin Binti Mohamad Jani, pegawai di Pejabat Pendaftaran Pertubuhan Negeri Selangor yang juga bekas pelajar SMK Bukit Gading, yang banyak membantu sewaktu prosess pendaftaran dilakukan.

5 comments:

Anonymoussaid...

Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.

kmnnetwork said...

macam ku kenal ....saper yek nie...

gading said...

Assalamualaikum ...
Syabas kerana menghasilkan blog ASBUDI... harap dapatlah kiranya saudara/i memperkenalkan diri kepada saya dengan harapan saudara/i dapat bersama-sama menyebarkan dan menjayakan penubuhan ASBUDI...
Kami kekurangan Ahli yang benar-benar ingin bersama-sama melihat kejayaan penubuhan ASBUDI...

Harap saudara/i dapat menghubungi saudara Maharin ( Setiausaha Penaja ASBUDI )

Maharin Hamid
Setiausaha Penaja ASBUDI

Anonymoussaid...

Please let me know the location map for this school. Need to go there but not solid directions.

I'm from Gombak. Please show me how to get there!?

Anonymoussaid...

salam...
maaf kem salam la kat sume orng... kene keje la...
dah tak leh p alumni ddaaaaaaa

 
Design and Posted by Xgading